Små rosa godsaker =)

Haft en bra dag ?
 
Min har varit väldig slapp och skön =) Först ,som jag skrev i förut idag, va jag och mamma på stranden och gissa vilka som vi träffade där ?!  Frida, hennes mamma och lillasyster :) Vilket var väldigt trevligt ..men inte visste jag, som nästan har känt frida i typ 10 år ,att hon var så rädd för maneter..okej, visst dom är ju inte mysiga (speciellt inte brännmaneten) men dessa va ju bara små vanliga,äckliga maneter  som inte gjorde ont.. okej jag erkänner jag kanske inte var så modig heller när en manet typ kom och attackerade mej men riktigt lika skraj som lilla Frida var jag nog ändå inte ..;) Sorry Frida om du läser detta men du kan ju gotta dig med att du doppade dej innan mig iallafall ;) ( Jag är rätt nöjd med att jag inte dog av köld för varmt var de då inte)

Aja  nog om det .. Vi kom väl hem runt 15.00 och sen har jag väl inte gjort så mycket.. Hoppat studsmatta, kikat in på en massa bloggar, tittat på Bring it on again filmen ;) och solat ännu lite mera..

Hittade denna söta plattång när jag var inne på eleven.se. Den skulle passa rätt bra till mitt tjejiga rum, min rosa mobil och min rosa dator ;)  Plattången kostar 1 999 kr  =)

                
Min  rosa dator och mobil..och den underbart söta plattången =)


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja plattången passade ju in i ditt tema:) Jag förstår verkligen din kompis rädsla för brännmaneter! usch vad jag hatar dem! hehe. Hoppas du haft en bra dag!

2008-07-03 @ 23:46:15
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0