Glass i stora lass =)

guud vilket härligt väder vi har =) Humöret är verkligen på topp nu när solen är framme+ att jag har tillbringat min dag med Frida och Linda =) Hur skoj som helst, vi solade, åkte till torget och käkade glass och hade såklart vattenkrig ;) Haha vi är fortfarande som små barn som skriker och springer runt så fort någon kommer fram med vattenslangen  ( eller i vårat fall vattenflaskor ) ;) haha

Aja imorn ,om vädret fortfarande håller i sig ,så åker nog jag och mamma till stranden och steker och jag får väl försöka att bada för första gången i Sverige detta året ochså :P

Lägger upp dagens outfit sen..

Kraam

                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0