Skor

Äntligen freeedag =) Bästa dagen på hela veckan.. Men denna veckan har varit väldigt slapp och skön. Man har fått välja typ saker som Drama, musik, bild, slöjd, hemkunskap och no-lab m.m. Jag valde NO-lab och de var hur roligt som helst faktiskt, vi fick instruktioner vad vi skulle göra men man fick liksom välja och exprementera lite hur man ville =) Jätte kul, det mesta iallafall(typ allt förrutom när vi åkte till ett reningverk där de verkligen luktade skiiit)

Aja när jag kom hem idag så åkte mamma och jag till torget för att köpa ett par skor som jag hade sett igår när jag och Linda var på torget, men de blev ett par andra ännu snyggare ;P De är ganska höga, svarta och tyget är liksom lite veckat eller vad man ska säga..

Skorna kommer från wedins och kostar 419 kr


Slänger ochså upp en bild på en del av min outfit idag.

Nu ska vi snart käka =) Ha de!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Snygga skor!



Svar: Ja, jag har varit och kollat på ett gymnasie i Gbg som verkade intressant. Vi kan prata om det på måndag om du vill?!

2008-12-06 @ 19:20:26
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0