Tjabba


 Jag har precis varit ute och solat lite men solen gick i moln så tänkte att då kunde jag ju passa på att blogga lite ;)  Linda ringde ochså för en stund sedan och frågade om hon kunde komma hit, vilket hon såklart kunde =) Hon hade tränat en massa vighet hemma nu så vi tänkte nog förtsätta göra de lite granna , jag måste ju komma ikapp henne nu ;) hehe vi hittar nog säkert på något annat att göra ochså.. Annars idag så har jag och min familj varit och tittat lite i butiker och varit och fikat hos min farmor och farfar =) Alltid lika mysigt att träffa dom  :)

Just de ja, vi var ju på bio igår .. Vi såg på Hancock, en film med Will Smith i huvudrollen. Den var faktiskt bättre än förväntat, när man hör första gången att den skulle handla om superhjältar så tänkte jag att de är ganska urtjatat men ändå fast den,speciellt i början, var ganska överdriven så blev den bättre ju längre man såg. Den var rolig samtidigt som de var lite action och sånt inblandat och en scen där de va (enligt mej) ganska ledamt så var den faktiskt rätt bra =)

Aja efter bion så gick vi vidare till en italiensk resturang..Väldigt mysigt! Aja nu måste jag fixa iordning lite i mitt rum innan Linda kommer hit :P

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0