Cheer :)

Heej. Sitter just nu och tittar på fotboll.. Japp jag vet inte vad de är, kanske femtonårskrisen?(om den finns), men jag har börjat tycka att de är kul att titta på fotboll. Förrut så var fotbollskvällar lika med Booring men nu så har jag plötsigt blivit lite fotbollsintresserad..hm knepigt ... Aja nog om det för en halvtimme sedan så kom jag hem från träningen iallafall. Första cheerträningen på en månad, de gick riktigt bra fast vädret var  ju rent ut sagt dåligt..men men inte så mycket man kan göra åt de. Nu är de 2 dagar kvar till Uppsala Cheer Camp=) Bussen går klockan 05.00 på morgonen på fredag och kommer sedan fram runt 12.00 och träningen börjar 12.30 :P Kommer nog bli en hel del träning på dessa 3 dagar vi är borta men de kommer bli sååå kul =)

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, fixat lite saker.. men imorgon så blir de packning och får se om jag kommer ner till torget ochså för att köpa ett linne till cheerleadingen..och just de ja min mormor och morbror ska ha kalas imorgon ochså =)

Mer om det imorgon ;) Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0