Uppdatering

Tjaa tjaa

Har inte överdrivet mycket att blogga om, hehe men ska försöka slänga ihop ett relativt långt inlägg :)

Dagen har variit bra :) Skolan var braa, ganska slappt nu även fast vi har en del läxor.. sen har jag hoppat studsmatta, testat kläder inför imorn(då jag ska på ens konfirmation) och käkat. Tänkte försöka plocka undan alla kläder som ligger på golvet och stolarna in i garderoben och sen blir det popcorn och tv:n. Härliigt! Vi har ochså kommit på att det inte är så många skoldagar kvar till sommarloooovet. Nästa vecka går vi bara mån,tis och ons och sen veckan efter det har vi tema vecka typ hela veckan och veckan efter det har vi bl.a middagen för niorna och lite sånt =) Yeey! Jag åker om exakt 30 dagar imorgon! Shiit va gött det ska bli att komma iväg från Sverige och iväg till älsklingslandet :) På söndag ska jag ,frida och linda springa ett lopp till, gjorde det för typ 2 veckor sedan och nu är de dags igen. Riktigt kul faktiskt! Efter det blire träning. Känner inte att jag sprungit överdrivet mycket de sista, brukar springa ibland på måndagar men främst på torsdagarna men hade ingen lust att springa igår då jag hade en blåtira och försökte hålla mig borta från omvärlden så gott det gick ;) Haha fick den på träningen i onsdags..hehe så kan det gå men nu syns den inte så mycket, gör bara lite ont :P

Nu ska jag gå och va lite social ;) Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0