Måndaag

Tjaa

Kom precis ut från duschen och har gosat ner mig i soffan med datorn. Var ute och sprang nyss, var jätte trött så orkade inte hänga med mamma hela biten så vek av och sprang en 5 kilometare istället för 8 km.. Somnade i sängen precis innan ochså vilket inte gjorde mig så mycket piggare..hehe :P Nu ska jag se på typ någon melodifestival sak på 4:an och ta det lungt. Så här ser min vecka ut:

Måndag(idag): Skola, springa
Tisdag: skola,träna cheer
Onsdag: skola och sen Vårruset(ett spring lopp)
Torsdag: Skola, kanske springa..annars bara vila och ta det lungt :)
Fredag: skola och sen åker jag och mamma och klipper och slingar oss :)
Lördag: Ta det lungt och sen va med lite kompisar kanske
Söndag: Träning

Nu börjar det :) Ha en bra kväll!


Jag och mamma i Barcelona :)


 Glömde ju skriva att jag fått min andra klänning nu ochså =) Den jag ska ha på middagen, underbar och jätte gulligt röd :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0