lördaaaag

Tjaa

Har märkt att min blogg är  mer  en helg blogg :) hehe typ då man har tid att skriva..

Igår natt kom jag, linda och mina föräldrar hem från nyköping där jag och Linda(plus vårat lag;))har tävlat i SM i cheerleading :) Vi var jätte duktigt tycker jag, satte alla bygg! Efter tävlingen och prisutdelningen och sånt åkte vi hem med min mamma och pappa som var nere och kollade =) Kom hem vid typ tolv eller något..

Idag så sov jag läääänge.Behövligt! Sen ringde Frida och frågade om jag hade lust att hänga på till ett cafè, vilket jag hade lust med såklart. Så då cyklade vi dit och var där i en timme typ. Sen åkte vi ner till torget och kollade runt, jag ville hitta ett par solbrillor men eftersom jag aldrig verkar hitta det så gav jag upp och köpte en jeansjacka istället :) Perfekt att ha nu i sommar! När jag kom hem så hann jag med att sola lite ochså =)

 Nu ikväll så ska jag och familjen åka till mormor och morfar ock käka Usa middag. Får se om det blir något dopp i poolen ochså..

Tjaa sålänge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

OFC. o så träffa ni luffargänget/sandbergsälskarna jag o matte krille o david samt lilla johannes:D

2009-05-24 @ 17:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0