Smooothie

Här sitter jag och dricker smootie. Helt underbart gott! Gjorde en på banan, yoghurt och jordgubbar..MM!!! Har skrivit på en massa frågor som man ska göra innan man har utvecklingssamtal så nu är jag äntligen klar med det, lite sent men herregud det är ju mängder med frågor..hehe

Nu så tänkte jag för det första dricka upp min underbara smootie(som gör att jag längtar till sommaren ännu mera, bra där Elvira.hehe) och sen hade jag tänkt att röja upp lite i mitt rum, duscha och basta. Låter väl bra?

Annars så har veckan sett ut såhär (eller kommer se ut):

Måndag: allmän slappdag :)
Tisdag: sunne och åka skidor med skolan :)
Onsdag: träning
Torsdag(idag): Skriva klart utvecklingssamtals frågor, basta, duscha m.m.
Fredag: träna på stenungsbaden med mammsen :)
Lördag: träna
Söndag: träna

Mamma kom hem med en hjärt och lungfond symbol till mig idag ochså. Ni vet en sån liten symbol som ger pengar till att fler barnhjärtan får chansen att klappa längre, känns bra att gå runt med en sån plus en sån symbol för bröstcancerfonden ochså så att man och andra människor verkligen ser att man har gjort något för att visa att man bryr sig. Tack mamma :)

Nu ska jag dricka upp resten av min smootie, lite svårt att skriva och dricka den samtidigt ;) hehe
 
Den röda va den vi köpte :)

Min gooooa smoothie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0