Lördag

Här sitter jag i sängen och tittar på gamla avsnitt av  serien Two of a kind(örsöker höra va de säger, lite svårt när brorsan spelar Michael Jackson på högsta volym. Haha ;) . Two of a kind är en serie med Mary-kate och ashley olsen när de var typ 11-12 år. Jätte söta och helt underbara skådespelare!! =) Men nu måste jag börja sätta lite fart..Eftersom mamma och pappa åkte bort  inatt så kommer mormor och morfar vid fyra så tills dess ska jag städa mitt rum, duscha och fixa iordning mig plus se till att brorsan fixar med middagen..Vi ska nämligen bjuda mormor och morfar på middag när de kommer :)

Fick nya skor ochså från mamma igår som hon hade köpt till mig. Ett par blommiga, jätte söta converse så nu har jag 3 st =)

Nu ska jag fixa iordning lite. Ha en bra dag allihopa :) Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0