En härlig fredag!

Weho fredag igen :)
 
Fick sluta halvtolv idag p.g.a att vi hade nationella prov i engelska..så de var ju härliiigt! Plus att vi har studiedag på måndag och sen på onsdagen har jag och en hel del andra nior kommit med i någon grupp som ska göra något test för att se hur sverige typ ligger till i skolan eller något (är inte så insatt) men iallafall så ska vi till en annan skola på morgonen och göra ett test sen har vi rast och får något litet att äta och sen har vi test igen och sen efter det så har vi fått välja valfri pizza och dicka som vi vill ha, i mitt fall Hawaii och cola, som vi får och i slutet av dagen så får vi en present bara för att vi ställer upp och sen får vi sluta. Haha låter rätt härligt ;)

Nu så tänkte jag vila lite och läsa min nya Frida tidning jag fick hem idag plus att mamma kom hem med 7 stycken Mary-kate och Ashley Olsen böcker till mig som hon hade köpt =) Tack mamma :) Bastar nog ikväll ochså så jag hinner läsa lite i böckerna! Och självklart så kommer jag placera min rumpa i soffan framför tv:n och se på Lets dance :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0