swedish

Har tagit en paus från svenska läxan en stund nu för att kolla in lite bloggar,blogga och slappa lite innan jag ska göra klart det sista. Vi ska skriva en svenska uppsats om språket man fick typ välja om man ville skriva om fult språk, teckenspråk, sitt namn, kroppsspråk och en massa andra saker. Jag valde mitt namn(elvira) vilket jag nu ångrar lite nu för det finns typ ingen fakta..de finns en massa sidor men på varje sida står det nästan exakt samma saker. Jobbigt men nu är jag snart klar ändå, har satt in lite diagram och sånt för att det ska se ut som att jag skrivit mera XD hehe smart :) Har ochså gjort en ganska cool framsida fast den var ganska färglös men det fixade jag med att sätta in lite rosa färg =)

Annars har dagen varit riktigt skön.Började halv tio och slutade halv två..vi fick hoppa idrottslektionen :)

Nu ska jag väl försöka göra klart svenskan, måste skriva om mitt personliga förhållande till mitt egna namn..öh Jiippi(not)

Härliiigt med fredag imorn =)

Soo long
 Framsidan..står Elvira svagt på hela pappret..

Kommentarer
Postat av: Linda

väldigt tjusiigt :)

2009-01-23 @ 15:43:46
URL: http://melikepurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0