Sommarlooov kom nu!

Tjabba

Kom hem för nån timme sedan och vid fem ska jag åka igen för klockan sju ska jag träna..På tisdagarna har jag och Linda börjat åka tåg istället för buss(eller var tvungna rättare sagt eftersom bussen vi brukade åka har slutat gå) så nu åker vi istället tåg,tåg,buss..hehe men vi pluggar så mycket vi hinner på tåget men känns som att det går värsta snabbt att åka in med tåg så man hinner knappt ta upp böckerna från väskan.

Aja nationella proven börjar snart ochså, nästa vecka har vi det första Nationella provet i engelska( muntliga). Ska faktiskt bli riktigt kul :) Men kan ju inte precis säga att jag ser fram emot de andra proven..

Nu ska jag fixa iordning mej, packa väskan med alla böcker och sen sätta mig lite framför tv:n tror jag! Ha de!
 Längtar tillbaka till San Clemente :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0