2/1

Heej

Ska först berätta en tråkig sak att min gammel morfar gick bort imorse :( Träffade honom för 8 dagar sedan(på julafton) och då var han ändå ganska pigg(för att vara 90 år)..han va ju inte jätte pigg men han sov inte när vi var där ibörjan och han förstod va man sa och han pratade och sånt men för typ 2-3 dagar sedan åkte han in på sjukhus för han hade fått lunginflamation bland annat och de måste ju vara väldigt jobbigt att ha det speciellt när man är såpass gammal, han blev 90 år så han har ju levt ett långt och bra liv.. men de är ju alltid tråkigt när någon dör. R.I.P gammelmorfar. Älskar dej(L)


 Så förutom att vi åkte in till torp(ett köpcentrum),vi i håller nämligen på att renovera en av våra toaletter så när mamma och pappa skulle in till torp så passade jag och brorsan på att hänga med, så har jag mest tagit de lungt..vill ju inte göra så mycket när någon har gått bort precis så tar de lite lungt.


Detta var de jag hittade.. 2 tröjor(HM) och en tunika(deval)



Har lite problem med att kommentarerna inte kommer upp, ska försöka fixa det men är ganska oteknisk XD haha

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tråkigt att han dött, sånt vill man aldrig!

Fina tröjor oxå

2009-01-02 @ 18:16:18
URL: http://mathildas.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag beklagar sorgen

2009-01-02 @ 18:45:05
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: aww taack så mycket sweetie! :*



Fina tröjor du köpte :)

2009-01-02 @ 23:41:25
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Frida

Nej vad tråkigt. Det är ju aldrig roligt när någon dör.

2009-01-06 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0