Tuesday


Tjena

Idag har jag inte gjort mycket..Kollat runt på bloggar, tittat på film, fixat frisyrer och lite andra saker. Hade tänkt åka ner till torget men hade ingen lust att åka ner själv plus att vädret är sådär kul..Snö igen. Det har typ fallit snö från himlen mer eller mindre hela dagen idag...okej, jag erkänner det är lite mysigt men bara när man är inomhus.. man får ju ingen lust eller ork att gå ut i detta väder plus att  man blir irriterad eftersom man vill att våren ska komma nu så man kan använda alla snygga plagg!

Tittar på lite kläder nu på nätet, vi tänkte skicka efter lite saker till mig, ganska sommriga men våren och sommarn borde ju komma någongång iallafall :) Lär bli en hel del shopping i usa och hawaii ochså men det gäller att börja tidigt ;)

Nu ska jag kika runt lite mera!  Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0