Snygga i håret!

Halloj

Jag och mamma kom hem från frisören för en liten stund sedan. Träffade pappa där ochså som hade tid efter oss. Så nu kommer hela familjen vara snygga i håret(brorsan klippte sig ochså för inte så längesedan)Nu har man koll på allt som händer i kändisvärlden ochså eftersom det är ett perfekt sätt att fördriva tiden när man väntar på att slingorna ska bli klara.

Fint väder har de varit idag ochså. Guu va härligt det är när man vaknar av att solen skiner in genom persiennerna på morgonen. :)

Såhär har veckan annars sett ut:

Måndag: Skola och ganska lugn dag(hämtade ochså ut paket med linne och flipp flopps till mig)
Tisdag: Hejade på basket match med laget
Onsdag: Träning
Torsdag: Skulle tränat på stenungsbaden med mamma men vi hann inte det så vi kör på det på fredag istället :)
Fredag(idag): Klipp och sling tid för mig och mamma :)
Lördag: Gäster på kvällen annars vet jag inte riktigt.
Söndag: Träning

Tänkte lägga in outfiten för dagen ochså plus en väldigt älskad hårprodukt här hemma lite senare;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0