Lördag

Glad alla hjärtans dag(eller hur man nu säger) =) Jag och mamma kom precis hem från att ha varit hos min kusin och hennes familj, de är nämligen på skidsemester så vi skulle bara dit och se till djuren(en katt och en kritvit, jätte söt kanin) och fylla på mat och lite sånt. Tror allvarligt att djur inte gillar mig, så fort jag kom nära kaninen hoppade den iväg så snabbt den kunde och hjärtat slog väl i 140, hehe aja katten verkade iallafall gilla mig mer..jag var nog mer rädd för den än vad den var för mig ;) Efter vi vart där åkte vi en snabbis till torget ochså och köpte lite mat tills ikväll plus typ 4 jättesöta, sommriga halsband :)

Ikväll så kommer en annan familj hit på middag. Mamma och pappa och den andra familjens mamma och pappa åker varje år på en storstadsresa bara de fyra utan barnen och då har de ochså varje år en middag med mat från de olika länderna de ska till så iår ska de till monaco så ikväll blir det monaco middag och middagen får även vi barn vara med på :) Det är ochså denna familjen vi typ alltid reser med och för er som inte vet så älskar vi att resa, har aldrig varit hemma ett helt år i Sverige utan resor skulle jag tro, det skulle aldrig gå! =)

Nu ska här fikas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0