Hello

Dåligt uppdatering, I know, men har inte haft någon insperation. Men nu känns det som om hjärnan har satt fart lite igen så idag blir det nog lite inlägg iaf :)

De senaste dagarna nu i veckan har jag mest tränat. Tränade i onsdags och igår  var laget(inte hela laget, några från ett annat lag ochså) och hejade på Gothia basket :) Så idag så tänkte jag ta det lite lungt..struntade faktiskt i att ställa klockan imorse..brukar göra det på lovet för att inte sova bort hela dagen men idag så vaknade jag av mig själv vid elva. Annars idag så tänkte jag åka ner till torget lite för att se om jag hittar något skojigt och så tänkte vi skicka efter lite till kläder till mig.

Alla hjärtans dag imorgon ochså. Min pappa är i stockholm nu så vi skickade en alla hjärtans dag choklad ask till honom =) så söta är vi ;) hehe.

 Hela familjen i frankrike för längesen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0