Yesterday and today

God morgon :)

Har ni målat några ägg idag? Det har vi, jag och min  familj målar alltid och äter ägg till frukost på påskafton. Mysigt :) Sen får vi såklart godis ägg ochså :) Jag och brorsan fick våra redan efter tolv strecket inatt, hehe..det är då vi är som piggast i min familj. Förrutom godis så brukar vi få en liten present ochså :) I år fick jag en jätte söt shal och biobiljett plus en massa godis.. Fick även massa godis från farmor och mormor igår på kalaset ochså =)

Nu ska jag och mamma snart dra till apoteket och leta efter medel till min allergi.. Ha en strålande dag i den strålande solen ;)



Kusinen

En suddig/blurrig bild av mig och kusinen. Ser ni några liketer? ;) haha
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0