Smink

Så nu har jag duschat, bastat och städat bland sminket..det behövdes kan jag säga, sminket var ganska dammigt!Men nu är allt skinande rent och jag hittade en hel del smink som jag glömt bort så nu har jag lite nya saker på mitt sminkbord(hylla?).

Hittade bland annat 5 st foundations, jag som inte änns använder foundations längre..väldigt nödvändigt ;) hehe. Slänge även en del ochså och torkade av alla mascaror, läppglans/stift, foundations och ögonskuggor m.m.

Bilden: Innan jag fixade iordning allt..nu när jag fixat iordning allt så står allt på sina egna platser. Hårsaker, parfymer, nagellack och hudsaker står på hyllor bredvid sminkbordet så nu står endast mascarorna, läppglansen och några av mina finaste smycken på denna hyllan som man ser på bilden :)

 Hårsaker som jag använder. Dock inte alla på samma gång, de beror lite på hur mitt hår är/känns efter jag typ duschat.

Från vänster: Hårspray, saltvattensspray, lockspray, skyddcreme mot värmesaker som te.x plattång, shine spray, en creme man kan ta i håret efter man duschat så det blir glansigt bl.a, i den rosa lilla flaskan är det typ glansdroppar som man sprejar på håret så att det blir skinande.

 Några av mina parfymer. Längst bak från vänster: Puma parfym fått av pappa efter han va i Schweiz, Mariah Caryes parfym(rosa lock som ser ut som en fjäril) Längst fram: Änglaliknande parym fått från mamma och pappa som de köpt från något annat land, Versace parfym(röd flaska) ochså fått från mamma och pappa som de köpt från ett annat land, en glas parfymflaska(längst till höger) som jag fått av brorsan.

Nu är det bara kvar att måla naglarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0