Mat =)

God kväll

Har precis duschat och sitter nu och väntar på maten.. var ute och sprang med bästisarna förrut. Jag har börjat springa nu varje vecka vilket är as härligt! Älskar att träna nu för tiden! :) Det har hänt en del sen jag bloggade senast(vilket var ett tag sen, hehe) så här är en liten uppdatering:

Jag och cheer laget var på DM i lördags och tävlade. Själv tycker jag att vi var as grymma och verkligen förtjänade en högre placering men 4 är inte dåligt det heller :) Men vi får se hur det blir med SM och sånt till helgen :) Annars så har jag tränat i tisdags och igår och så sprang jag idag.Mamma och pappa kom hem på onsdagen förra veckan ochså efter att ha varit i Monaco, dom lyckosarna! De hade sol varje dag..Hem kom de iallafall med en jätte söt väska och keps till mig :) och häromdan kom ett par gladiatorsandaler ner i brevlådan som mamma hade skickat efter ochså. Ett måste till sommaren!

Imorn är det sista dagen innan påsklovet ochså. Härliiiigt värre! Jag, Frida och Linda ska in till staden på lördag och shoppa och senare ha filmkväll hos mig. Mysigt!

Mamma fyllde år i måndags ochså. Av mig fick hon en söt shal och sen fick hon ochså en cykel, böcker och lite andra saker av familjen :) De blir kalas här någon dag för mamma och brorsan ochså som fyller år snart. Hmm vad ska man ge till en bror som fyller 18 år och snart har körkort..Några förslag? :)

Jaoo det är väl lite av det som hänt i veckan.. har yänkt lite på vad jag ska hitta på när alla kompisar sommarjobbar i sommar(ska själv inte sommarjobba).. hoppas att de jobbar i början av sommarn när jag är borta så att de kan vara tillsammans när jag kommer hem :)

Nä nu är nog maten klar. See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0