jodalodali

Fredag! Veckans härligaste dag =)

Sutade vid tjugo över två och sen kvart i tre hade jag utvecklingssamtal. Gick väl som vanlig..inte mycket att säga om ett sånt här perfekt barn ;) Haha

Idag har det varit mulet typ hela dagen. Hoppas att det blir bättre tills imorn när jag o mina kompisar ska in och shoppa. Vill ju kunna använda min trench coat!

Bloggar nog senare ikväll.. Nu måste jag fixa alla kläder som ligger huller om buller i mitt rum(gäsp).


Frida och jag för många år sedan när vi precis hade sprungit ett lopp. Jag,frida och Linda ska förresten springa 2 andra lopp här i närheten nu i vår.

Kommentarer
Postat av: Fialia

Vilka hurtbullar vi är.. Och söta som socker :P

2009-04-03 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0