Fabulous


Ska snart ner och basta lite men väntar på att den ska bli uppvärmd. Perfekt att ha en bastu nu när vädret är grått och tråkigt!

Kom på att jag glömt lägga ut lite nya saker..typ två linnen som jag köpte inne i stan och gladiatorsandalerna. Annars så ar jag tänkt att ha en liten egen "spa dag" idag. Typ duscha, bada bastu, måla och fila naglarna, ha ansiktsmakt och hårinpackning, läsa skvaller och sen även gå igenom allt smink som jag har liggandes hemma. Inte så ofta jag gör det eftersom jag till vardags typ bara använder mascara och läppglans så glömmer jag av allt annat smink som jag har i lådor och på hyllor och sånt. Viktigt att göra om man vill ha fräch hy! 

  Lite av mitt smink frän förra året. Ska ta en bild hur det ser ut nu oc se om jag har mer eller mindre smink nu än förrut ;)

Hade velat gå ut och springa idag ochså men orkar nog inte det, tar det imorn istället! Skulle ha sprungit igår men tog den första av de tre sprutorna mot livmoderhalscancer och då får man inte träna eller något. Och för er som ska ta den, Den gör inte alls speciellt ont. Just so you know ;)

Oj nu är nog bastun jätte varm..Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0