10 veckor kvar

Åå vilken härlig dag!

Jag började dagen med att vakna klockan tio för att sen ligga kvar i sängen och kolla på film. Vid elva gick jag sedan upp och gjorde frukost. Sen tog jag bussen ner till torget och gjorde några ärenden, skulle bland annat titta efter present till brorsan, tror att jag kan ha hittat något bra..Så gick jag runt där i typ en och en halv timme och kollade runt och njöt av vädret :) Gick runt och log överallt, måste sett lite knäpp ut ;) Haha. Precis innan jag skulle ta bussen hem smet jag in på en affär och köpte en stor bulle som jag tog med hem och satte mig sedan ute på våran altan med pärondryck, bulle och musik. Så nu har jag suttigt där ute i några timmar och solat och ätit middag. Härliiigt! Har fått en del färg ochså och fräknar =) Kunde ligga ute i bara bikini..helt underbart!! Humöret är verkligen på topp nu när sommaren håller på att komma =)

Hoppas ni andra har haft en underbar dag ochså =) Kraam


Gran Canyon solnedgång..

Kommentarer
Postat av: linda

hade du bara bikini på dig :O

2009-04-06 @ 21:20:36
Postat av: linda

hade du bara bikini på dig :O

2009-04-06 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0