Jag = Anka ?


Just nu går min hjärna på högvarv för att komma på något skojigt att göra,är väldigt uttråkad....Borde nog egentligen städa men de känns inte så lockande på en fredagseftermiddag.. Hitills idag så har jag varit i skolan, började nio men kom redan till Linda vid åtta, hade med mej locktången så vi lockade hennes hår=) Blev jätte fint! Efter skolan så kom mamma och hämtade mig och så åkte vi ner till torget men där hittade vi ingenting.. Ska försöka få tag på en Vågtång så får se om vi skickar efter en eller om vi köper en i veckan..Fortsättning följer på de ;)

Hörs nog senare...


 Jag imorse hos Linda.. Ser ut som att jag försöker likna en anka med tanke på vad jag gör med läpparna ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0