Dagen och kvällen

Hola =)

Har precis varit nere i vårat "träningrum" och tränat lite dans framför speglarna och lite vighet(men är ganska försiktig för min rygg och axel är inte riktigt som de ska).. Ska träna tre timmar på lördag och sen tre timmar på söndag ochså så får ju värma upp lite för det :P

Annars idag så har jag praoat på cafèt där jag skulle praoa. De går ganska bra fast de är seeegt. Känns som att jag står och gör mackor all the time.. men men jag får gratis glass och annat gott iallafall :) Sista dagen imorn med paraon sen blire skola igen på måndag och efter den veckan är de höstlov :) Yeey! Nä nu ska jag hoppa in i pyjamasen och läsa min nya(ganska nya iallafall, 2 dagar gammal) FRIDA tidning.. Kraam!

  <-- De blir bättre och bättre :P

Kommentarer
Postat av: Liindis

ojj duktig du är <33 har bara tränat vighet men har ju haft ont i högra benet sen sist jag tränade.. :/

vi måste träna together snart :D ser jätte bra ut! :D

2008-10-17 @ 18:22:30
URL: http://bloggenomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0