sommar, sommar och sol

Heej

Kom hem från skolan för typ 45 minuter sedan och ska redan sätta mig med skolböckern... igen.. Känns ju sådär kul men får väl tänka på att det är fredag imorn och sedan helg. Usch va kallt det är på morgonen när jag cyklar till skolan, min stackars näsa trillar typ av pågrund av kylan..Längtar till sommarn och usa/hawaii, vill att de ska vara sommar nu!! Min lilla lyckos till mamma åker bort till ett varmt och skönt ställe på söndag, och JA jag är avundsjuk på att hon kan gå i härliga sommarkläder på dagarna medans jag får gå i min overall(typ :P) Haha

Annars har veckan typ bestått av att plugga, hade ochså träning igår och i tisdags men igår var jag inte med för att min rygg fortfarande krånglar. Tråkigt!

Och på tal om Usa och hawaii som jag skrev om så har  vi bokat allting nu =) Alla hotel,flyg och huset i Hawaii m.m. är klart så nu väntar vi bara på att sommarlovet ska komma ;P

Nää nu ska jag ta fram engelska boken:P Soo Long!

 
Båda bilderna är tagna från de huset vi ska hyra på Hawaii, ser ganska härligt ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0