Bilder

Heej

Har precis blivit klar med min engelska spök historia, inte för att min är så läskig(eftersom jag hatar typ hemska slut och sånt så fick min bli lyckligt slut och inget blod eller något sånt XD) Haha igår så satt jag uppe till lite innan tolv och gjorde klart min HKK läxa, började(som vanligt) lite för sent med den men tror att den blev riktigt bra ändå =)

Nu ska jag snart göra mig iordning och skriva ut engelska arbetet! Hörs snart.

Lite bilder från veckan ;)

  Jag(längst bort) och Filippa ska göra rondat flickis, Linda tog bilden när vi precis ska gå in i rondaten..
 Jag och Linda i bussen påväg till träningen..Tog en hel del bilder då XD haha
 
Linda utklädd till någonting XD och vår coola NO/matte lärare Bengt =) As cool ;P Hehe


Kolla in en av våra NO lektioner med Bengt =) http://www.youtube.com/watch?v=X1OoV-Olvg8

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Söt bild på dig och Linda =)



Måste säga att Linda ser rätt läskig ut på bilden med benke ;) Hehh..

2008-11-28 @ 20:45:59
URL: http://mathildasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0