Hit eller Diss?

Såg den här bilden på Hilary Duff och blev rätt förvånad över detta klädvalet. Hilary som brukar ha helt underbart snygga kläder som man mer än gärna skulle vilja ha i garderoben, och hennes alla väskor och smycken och andra acessoarer som hon matchar till det..Så denna outfiten var enligt mig tvärtom för en gångs skull så längtar jag inte att ha dessa kläder i min garderob och skulle mycket hellre ha Rachel Bilsons outfit som jag ochsålagt upp under Hilarys bild.

För det första så tycker jag att utsvängda jeans inte alla är speciellt snyggt och föredrar stuprörs jeans, typ det snyggaste och skönaste plagget som finns ;).Sen att hon har kör på hög midja ochså är enligt mig inte heller någon hit,även fast det har (är?) varit mode så skulle jag själv aldrig ha på mig det. Hilarys svarta ganska tråkiga linne höjer ju inte outfiten speciellt mycket heller. Så för mig var detta en klar Diss, och vet att hon kan mycket bättre.. Va tycker ni, Hit eller Diss ?




Rachel Bilsons coola outfit med stuprörsjeans, solglasögon och en snygg hög tofs kan inte bli annat än rätt=)

Kommentarer
Postat av: Liindisen

Helt klart DISS :P

2008-06-14 @ 17:35:58
Postat av: Mathilda

Asså, på "vanliga"människor så är det NOT snyggt! Men på kändisar kan det vara hyfsat snygg, jag tycker att det är en blandning av Hiss och Diss. Hade jeansen däremot varit ljusa hade det varit en BIG DISS!

Rachels outfit är (till ingens förvånan?) som vanligt snygg.

2008-06-26 @ 17:25:51
URL: http://mathildasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0