Blåsigt och kallt..

Heej..

Vi har haft strömavbrott här så har inte kunnat vara inne på internet.. Men nu funkar det iallafall så tänkte skriva lite om hur min dag har sett ut =)

Idag så skulle vi ha slutat kl. 13.00 men min klass va på stranden och alla frös och ville hem så vi fick gå runt 11.30 istället.. Härliigt ;) Då drog jag och mina två bästa kompisar ner till torget och kikade i lite affärer, men inget shoppande idag iallafall..var för trött. Jag har märkt att varje gång det blir dåligt väder så blir jag både på dåligt humör och allmänt trött..Så på sommarlovet, som nu bara är en dag bort, hoppas jag på sol och värme så att mina kompisar slipper dras med en irreterad och allmänt trött person.;P

Men nu ska jag lägga fram min skolavslutningsklänning och måla på lite rosa (tror jag) nagellack på mina naglar =)

See you later :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0