Min morgon..

God morron allesammans =)

Jag (som är en riktig kvällsmänniska och brukar ha rätt svårt att komma upp på morgonen) lyckades faktiskt gå upp redan kl. 9 idag, vilket jag är ganska stolt över ;). Men vad gör man inte för att komma till stranden så fort som möjligt och steka sig så brun man bara kan?!  ;P Men mer om hur det gick senare ..

Idag när jag tittade runt på nätet så hittade jag denna helt underbara bilden på Mandy Moore.. Jag fick upp ögonen för henne i den roliga (och lite smågalna) filmen Because I said so.Någon som sett den? Jätte skojig film som är perfect att sitta och mysa till med en påse ostbågar och med sällskap av några tjejkompisar =) 
Jag älskar hennes söta mörkblåa klänning tillsammans med väskan och de coola solglasögonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0