Regn plus mjukisbyxor = Mysdag

God Morgon

Jag gick upp för någon timma sedan men har legat och slappat framför tv:n en stund vilket jag tänkte fortsätta med en liten stund till iallafall tills jag kommer på något annat att göra för fick precis reda på att det inte blir någon träning idag eftersom vi tränar ute och det regnar =/ Jag åker ju bort på torsdag och missar några dagars träning så det va synd att det inte blev någon idag..

Aja.. igår så fyllde Frida iallafall 15 år så jag och några till va på filmkväll hos henne.. Vilket var väldigt trevligt, fast vi inte såg på så mycket filmer så gjorde vi mycket annat bl a spela kubb, dansade dansmatta, käkade onyttighter och vissa sjöng singstar.. Av mig och Linda fick hon en "One three hill" box och sen köpte jag ochså första sesongen av Grey's Anatomy.. Kanske inte ska lägga upp hur mycket de kostade eftersom Frida nog är inne och läser ibland men båda köptes iallafall på Videomix (Hemmakväll)

Lägger nog inte upp någon Dagens outfit idag för går nog bara runt i mysbyxor och något linne så det är nog inte så interessant men får se, har jag inget annat att lägga upp så kanske det hoppar upp på bloggen :P

Hörs sen ;)
                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0