Stressad ?

Heeej.. sorry att jag inte har bloggat så mycket idag men kom precis hem från torget .. Nu så sitter jag iallafall och äter mat som jag hade inne lite för länge i mikron , eftersom jag samtidigt snackade i telefon med Linda så glömde jag självklart bort den..så jag skyller på Linda att jag glömde att ta ut den =) Haha ( sorry Linda om du läser detta).. Om en timme måste jag sitta på bussen som ska ta mej till träningen så jag måste gå om sisådär 30 min. Stressad? Nej då jag har bara inte ätit upp, inte satt upp mitt hår i en hög hästsvans med min rosett och inte tagit på mej.. Men än så länge har inte paniken brytit ut iallafall ;P hehe

Nej men nu måste jag äta upp. Hörs igen senare !!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0