Sommarlov

Klockan är nu 10.53 och jag kom precis hem.. för ungefär 20 minuter sedan gick jag ut från skol dörrarna och fick sommarlov =) Tänk asså SOMMARLOV, jag kan altså slappa i drygt 10 veckor :P Härllllliiiiiigt ;)

Nu ska jag vänta på släkten, okej dom kommer inte förren vid 18.00 så jag hinner nog hitta på något innan men men..;P

Jag lägger upp en bild på min skolavslutningsoutfit sedan ochså, men först så ska jag njuta av de första timmarna på mitt sommarlov genom att bl a hoppa studsmatta, städa, sms:a med en massa kompisar och självklart blogga lite ;P Haha

Puss heeej     

                                                                                                                                                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0