Shoppingen idag..

Nu tänkte jag lägga upp bilderna på det jag shoppade när vi va på torget idag.. men först tänkte jag skicka ut en liten varning..så här kommer den: När vi gick runt och tittade i affärer så kände jag att jag började få nare på mina läppar, vilket jag själv tycker är skit jobbigt, så jag och Linda drog in på närmaste affär (kicks) och försökte hitta ett lypsyl.Efter en stund så bestämde jag mej för ett som jag tyckte såg lite somrigt och roligt ut... vilket jag inte borde ha gjort. För så fort vi kom ut från affären rev jag upp förpackningen och smetade på ganska mycket och för det första så luktade det mint ( vilket jag hatar) och plötsigt började det sticka och bränna i läpparna så istället fick vi nu springa till närmaste cafe och hämta några sarvetter som vi sedan försökte torka bort all smet med på våra stackars läppar.. Så sen tyckte vi så synd om våra läppar så vi gick och köpte såna här små doft läppsyl för små barn för att pigga upp oss lite med ;)

Linnen från Cubus för bara 149 kr.

Varning för detta lilla lypsyl !! (35 kr från kicks)

Dessa två små söta lypsylen/läppglansen räddade våran lilla shoppingtur =). 19,50 kr/st från Kappahl


Kommentarer
Postat av: Lisafisa

Hej hopp! Bara så du vet så brukar alla lypsyl svida om man har bränt läpparna :)! Ses på Hawaii tomorrow:P

2008-06-09 @ 19:52:23
Postat av: Elvira

Aa kanske ;P Men det brände på Linda med och hon hade varken bränt läpparna eller hade nare.. så de va värsta konstiga lypsylet ;) Puss och kram skumbanan =)

2008-06-09 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0