Shoppingdag och fotbollskväll ;)

Tjenare

Inte hunnit blogga på hela dagen för har varit inne i stan med min kompis Linda =) Mycket trevligt måste jag säga, Linda och jag var på riktiga shoppinghumör (även fast det känns som att jag shoppat varje dag nu)  så vi (iallafall Linda) shoppade loss rejält.. Själv så köpte jag faktiskt inte så mycket..en tjocktröja och ett par shorts ;) Men men vi hade de väldigt roligt iallafall..Kanske virrade bort oss lite då och då när vi skulle försöka hitta vissa affärer men vi hittade iallfall alla vi ville gå in på(vilket va rätt många) tillslut :P

Efter ungefär 5 timmars shopping drog vi oss mot busshållsplatsen och hoppade på den något överfulla bussen hem:P

N ska jag snart gå och sätta mej framför tv:n och titta på finalen på fotbolls EM ;) Kanske inte följer riktigt hela matchen men ska försöka följa så mycket jag orkar :P Haha

Lägger upp bilder på shortsen och tröjan sedan =)

See you later :P

Kommentarer
Postat av: Lindisen!

så himla skoj :) synd att inte Frida var med bara :/

2008-06-30 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0