Fotboll ..

God kväll..

Nu har jag sett klart på fotbollen, ja jag tittar faktiskt på fotboll ibland ;) Det gick ju inte så bra eftersom österrike, som vi hejade på, förlorade.. Jag vet inte riktigt varför jag hejade på just Österrike men pappa och brorsan gjorde ju det så varför inte ?! ;P

Aja jag lägger inte ut någon dagens outfit idag men tänkte lägga upp en bild på en såndär fläta som ska vara så inne just nu bland kändisar och dom...Egentligen så ska den ju vara typ helt inbakad men jag kan inte göra de så den blir lite halvt inbakat. :P  

 Hörs imorn :P God natt..

                                                                                                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får kanske öva lite mer på att få flätorna att sitta kvar - det är faktiskt inte jättesvårt^^. Flätan var väldigt fin annars :)! Du får träna flitigt nu i sommar när ni t o m har fått en träningsbänk :P. Puss <3

2008-06-17 @ 15:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0