En regnig dag...

Tjena..

Sitter här och är ganska blöt efter regnet nu för kom precis in.. Jag,Linda och Frida gick upp redan vid 7.00 idag,skulle egentligen gått upp tidigare men försov oss..Vi har nämligen stått och hjälpt till lite vid olika fotbollsmatcher.. okej ,vi var inte riktigt med i matcherna men vi stog i ett cafe brevid och sålde lotter och sånt ( Fridas lillasyster spelar nämligen fotboll och behövde personer som hjälpte till på te.x cafe o sånt..vilket faktiskt var skojigare än vad jag hade trott).Plus att Fridas lillasyster och hennes lag var jätte duktiga så de va kul att titta på ochså =)

Men ska lägga ut en outfit på vad jag har på mig nu och va jag ska ha på mig ikväll när vi ska bort..igen :P

Ha de gött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0