Bion..

Hemma igen från bion.. The incredible Hulk hette den.. Läskig ? Enligt mej ,som är en riktigt romantisk komedi film tjej, så ja den va rätt läskig, jag och Linda satt och blundade mest hela filmen och började prata ibland lite om andra saker för att hålla oss borta från filmduken när den va som mest läskig.:P Haha stackars Frida och Johannes som satt brevid oss och fick sitta och lyssna på vårat fnittriga samtal :P Haha aja är man som dom och gillar action och spänning så ska man absolut gå och titta på den ;)

Men men innan det så var ju jag och mina två söta (och världens bästa) bästisar och shoppade lite på torget..

Jag handlade två tidingar och ett läppglans..Lägger upp det sen :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0