Packat och klar ;)

Så nu har jag packat färdig, naglarna är nymålade och duschningen är avklarad :) De ända som saknas nu är väl att få in lite nya låtar på min Mp3..men de får jag nog göra när brorsan kommit hem från sitt Lisebergsbesök så att jag kan få lite välbehövlig hjälp med såna tekniska saker :P

Jag har t.o.m hunnit titta på filmen What happen in vegas. En helt underbar film, gillar den jätte mycket. Att Cameron Diaz och Ashton Kutcher är med gör den ju inte sämre precis. Jätte duktiga skådespelare och inte visste jag att Ashton hade blivit så snygg =) Trevlig överaskning måste jag säga ! ;)

 Cameron och Ashton på premiären av What happen in vegas. Är dom inte rätt söta tillsammans?!!

 Ashton och Cameron in action ;)

 Lika duktig på att skådespela som att klä sig snyggt. Jajemänsan Cameron got style ;)

Jao detta var nog de sista inlägget innan jag drar iväg till denmark.. om jag inte hinner blogga imorgon på morgonen men de kanske inte är så troligt eftersom jag inte är något proffs på att gå upp så tidigt på morgonen.. Men annars så hörs vi på lördag ;) Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Frida.

Hej. Ja Cameron har style och hon är väldigt bra skådis. Hade ni hyrt wats happen in vegas? eller har ni den? isåfall kan jag få låna dem filmen?, vill så gärna se den:P <3 puss

2008-08-01 @ 17:39:23
Postat av: Linda

Jag vill också se den :) annars kanske vi 3 kan hyra den någon dagg och ha en myskväll, Ha det så skoj :) Pusspuss

2008-08-02 @ 19:10:39
URL: http://bloggenomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0