Favorit kändispar..

Heej..

Här sitter jag i min mjukisdress och bara slappar :P Känns inte som att vädret är så kul idag, visst de kanske är ganska varmt men himlen är full av moln och de är rätt grått så idag blir de nog bara en mysdag inomhus :)

Och nu när jag har hur mycket tid över som helst typ så tänkte jag slänga upp några bilder på mina favorit kändispar.. De flesta av dessa är ju fortfarande ihop(tror jag) förrutom Rachel Bilson och Adam Brody .. Enjoy =)

 Vanessa Hudgens och Zac Efron är ju bara för söta tillsammans :)

 Hayden och Milo är lika söta dom, de flesta kanske känner igen dom från tv-serien Heroes .

 Dessa två coolingar, Ashley och Pete Wentz ( både heter Wentz nu va, för dom har väl gift sig?) Aja kära verkar dom ju iallafall eftersom dom precis har bytt ringar och väntar en bebis =)

Åå värsta gulliga paret var dom ju, synd att de gjorde slut. Passade lika bra ihop i verkliga livet som i serien OC =)

Aa de var nog dom kändisparen som är/var mina favoriter :P Har ni några speciella favorit par ?

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Zac Efron är så himla snygg ;D

2008-07-09 @ 13:33:34
URL: http://bloggenomlinda.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

Mitt favoritpar är Jennifer Aniston och Brad Pitt, men tyvärr så e dom ju inte gifta längre. Men ååh så söta de var tillsammans. Hoppas fortfarande på att de ska bli ihop igen, och att Angelina får smaka på sin egen medicin..hehe!:)

2008-07-10 @ 18:20:44
URL: http://mathildasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0