Tjenare =)


Japp då är man äntligen 15 år nu :P  Klockan 07.00 kom familjen in och sjöng och gav mig presenter och sen vid 12.00 kom Frida och Linda och så hade vi en liten tjejdag =) Jätte kul.. Vi tittde bl a på gamla videofilmer från när vi var ganska små och sjöng.. Pinsamt ! Haha.. Aja än så länge har jag fått: en cykel,presentkort,pengar,4 filmer och en vänner-box =) Toppen bra !! :) Ska ha kalas på fredag så då väntas de ännu mera presenter :P

Annars idag ( förrutom att ha varit me frida och linda) så har jag tittat på ganska många vänner avsnitt och på Legally blonde.. En mycket skojig och bra film =)

Nu ska jag årergå till att titta på vänner. Har man väl börjat kan man inte sluta :P Senare ikväll så väntas de ännu mera film + kladdkaka och ostbågar. Mums!! =)

See you ..                                                                                            
                                                                                                      

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Grattis i efterskott! =)

2008-07-15 @ 11:53:05
URL: http://mathildasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0