Kalas :)

Hello :P

Kom precis hem efter att ha varit på kalas hos min gammelmorfar som fyllde 90 :)  De var riktigt kul att träffa alla, kändes som att de va rätt längesedan.. men nu behöver vi inte vänta så länge innan vi ser som igen för imorgon så ska vi på kalas hos min morfar för han fyller ochså år ..Ska bli kul =)

Imorgon så ska vi ochså på konfirmation hos några vi känner, för er som inte vet så konfimerade jag mig någon gång i Maj om jag minns rätt ;)

Aja annars har min dag bestått av att duscha, basta, göra mig iordning inför kalaset  och läst min nya Frida tidning som kom på posten idag =)

Nu ska jag ta och titta runt på lite bloggar på nätet och se om jag hittar något interessant att läsa om, kanske lägger upp de på bloggen ikväll då ;)

oo just de ja, igår när jag tittade runt lite så fick jag se att vänner kanske ska göra en vänner film efter att ha sett att Sex and the city gjorde en =) Jag är typ de största vänner fanet i världen så jag blev väldigt glad !!! Nu får man bara hoppas bara att de ryktet va sant ochså...   
 <----- Världens bästa serie =) Någon som håller med ?

Nuu ska jag sluta babbla :P  See you ..

Kommentarer
Postat av: V

sv: åhtack :) och vad härligt med en 90-årig gammelmorfar.

2008-07-05 @ 21:18:12
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0