Egen dag..

Tjena

sitter nu och väntar på att mitt nagellack ska torka :P Idag, ändå fast klockan bara är tjugo över ett, så har jag hunnit med rätt mycket. Jag har städat mitt rum, duschat och bastat och samtidigt som jag bastade så hade jag hårinpackning och ansiktsmask :) Så hitills så kan man kanske kalla min dag som en "ta hand om dej själv" dag ;) Haha aa jag erkänner jag älskar såna dagar ( har såna dagar rätt ofta men ändå;)) och man behöver inte heller ha dåligt samvete för att man inte är ute idag för vädret är ju rent ut sagt skiit .. Lite tråkigt men de finns ju mycket man kan göra inomhus ochså :)

Resten av dagen blir väl fortsatt slapp .. Kanske ska sätta mig och titta på den andra filmen av Legally Blonde. Blir värsta pigg av dom fimerna =)

Slänger upp en dagens outfit lite senare .. See you :P
  +      = Slapp dag 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så skönt att unna sig såna dagar!! Man känner sig så lyxig ju!! Hoppas att du får må gott me filmerna!!

2008-07-17 @ 11:16:39
URL: http://venividivisa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Såna dagar är så härliga.Man får passa på att göra sånt när vädret är dåligt. =) Kram!

2008-07-17 @ 11:53:17
URL: http://mathildasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0