Biiiio...

Tjena

Kom precis hem från att ha varit på bio, gissa vilken jag såg ;) Sex and the city =) Själv tycker jag att den va riktigt bra, den va rolig, lite ledsam och romantisk.. det negativa va att man blev hur avundsjuk som helst på speciellt Sarah Jessica Parkers kläder.. Men annars så va den jätte bra =)

Idag gick jag inte upp förren runt 11.00. Jag och mamma tänkte åka till stranden men kände att de inte va speciellt varmt så jag ringde Frida och Linda så drog vi till mormors o morfars pool och badade, inte för att det va så mycket varmare ( för värmen va inte på;)) men de va riktigt kul iallafall :P  Hoppas ni hade en bra dag ochså =) Kram


Hur snygga kläder som helst, eller hur ? ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hennes skor skulle jag kunna döda för!

2008-07-02 @ 19:35:37
URL: http://darlingno1.blogg.se/
Postat av: emme

åh jag har inte sett filmen än. måste se den!! nu!

2008-07-02 @ 20:11:13
URL: http://www.emme.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0