=)

Tjabba

Borde egentligen packa nu inför London imorgon men har fastnat framför några filmer som jag lånade av Frida men ska snart börja packa(väldigt olikt mej att göra det dagen innan)..Men de ska iallafall bli Super Duper skoj att åka över till England imorgon och härligt att få en dag mer på sommarlovet än kompisarna ;) Haha aja idag har jag varit med Frida och Linda =) Vi hade det jätte roligt..va på torget och shoppade lite för att sedan åka vidare hem till Frida för att sola och prata =) Mysigt!

Detta var de jag handlade idag :
 
Tjock tröja: JC 249 kr
Vit T-shirt: Cubus 40 kr
Svart T-shirt: Cubus 40 kr

Gjorde förresten Fransk manikyr igår ochså :)

Aja nu ska jag börja packa .. Kraam!

Kommentarer
Postat av: Robin

najs clothes ;D

2008-08-18 @ 21:13:36
URL: http://robinharnesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0