Bilder :P

Så nu har jag varit ute och sprungit och även gjort lite annan träning :P Kändes skönt att träna lite, har ju typ inte haft träning på hela veckan och man känner att man blir mycket piggare och fräschare efter att man har trränat lite. Men men man ska ju inte gå tillöverdrift ikväll blir de nog lite popcorn igen ;) Hehe

Tänkte lägga upp lite bilderfrån igår ochså så enjoy :)

 Frida käkar ny stekta pannkakor med sylt och choklad sås ;)

 Jag och Linda in action :P

 Frida och jag i köket när vi steker pannkakor...

 och sedan bakade rulltårta. =)


 Rulltårtan =)

 Tittar på Pirates of the caribbean 3. Jag och Linda hade inte sett den förrut så därför ser vi ganska rädda ut :P Hehe

 Popcorn,rulltårta,godis,päron dryck och saft va de vi levde på igårkväll;) (Frida tar kortet därför kom ochså hennes fossingar med ;))

Nää nu ska jag fortsätta titta på The holiday..Någon som sett den? Själv tycker jag att de är en helt underbar film =)

Kommentarer
Postat av: Linda

nä, kan jag få låna den av dig någon dag? ;) Puss

2008-08-24 @ 20:25:16
URL: http://bloggenomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0