Dagen

Just nu så fullkomligt öser regnet ner, eller de har det ju gjort hela dagen men ändå. Rätt tröttsamt!! Såna här dagar har man ju tid till det mesta iallafall bl a så hinner man blogga ett antal gånger och lägga upp lite bilder som dessa på skorna som blev inköpta idag:P

 Ett par jätte söta ,prickiga ballerina skor kan jag nu lägga till i min skosamling ;) Härligt!



 Fina detaljer som detta spänne var de på skon ochså..


Som jag skrev i förra inlägget så har de blivit en hel del data tid idag. Men men att sitta i sängen och kolla in en massa mode sidor och lyssna på bra musik är ju inte helt fel precis ;)

 Brorsan tog min kamera och tog några smyg kort på mig :P

Nu kom pappsen in med min nya FRIDA tidning ochså =) Yeey va kul :) Aja då måste jag sluta skriva nu så jag kan börja läsa om allt som hänt i kändisvärlden ;P

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Guuuuud vad söta skor :)

2008-08-04 @ 23:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0