Igår och idag..

Heej.. Hann inte blogga någonting igår för var borta hela dagen.  Först så åkte hela familjen till Stan och käkade(självklart blev de lite butiks besök ochså..bl a inhandlades ett läppglans) och fortsatte sedan till bion för att titta på Mamma Mia =) Filmen var precis lika bra som jag hade väntat mig..Vi såg musikalen för några år sedan och både den och filmen var mycket bra.. fast de är ju klart ,att se allt live är ju en helt annan sak än att se den på en bioduk..men båda var jätte bra =) Aja efter det så blev de att byta om till träningskläderna och åka vidare till träningen..vi fick tyvärr sluta den lite tidigare för regnet började ösa ner plus att de började åska så de var lite tråkigt..då kom mamma och hämtade mig och drog iväg mig till Liseberg för att se någon sjunga. Musiken var väl inte riktigt min stil men med mamma som sällskap så var de jätte mysigt ändå =) Sen ,efter vi sett på uppträdandet och jag och mamma hade spelat på lite olika hjul efter desperata försök av att vinna en stor choklad kaka(vilket vi inte gjorde), så begav vi oss hemåt.. Så såg altså dagen ut igår =) Mycket rolig Plus att jag tror att jag såg Måns Zelmerlöw gå förbi inne i göteborg(han skulle nämligen sjunga där senare på kvällen så de är mycket möjligt att de va han).. dock inte första gången jag såg honom( har sett honom i musikalen Fotloose och några gånger när han uppträtt med sina låtar)  men blir alltid lika till mig när jag ser han..haha (han är ju bara så snygg!!)

Okej, nog om de ;) Hehe idag så tänkte jag, mamma och pappa åka till något museeum iallafall,jag vet de låter kanske tråkigt att åka till ett museeum men de ska vara typ Californien stuk på tavlor eller nåt (vet inte riktgit men de va något med Californien) så därför vill jag hänga med ;P Efter de så ska antagligen vi till torget ochså för att titta i affärer(igen) :) Yeey =) 

Nu ska jag ner och duscha..So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0