Yesterday and today ;)

Halloj

Just nu är jag rätt trött, Frida och Linda sov här inatt så vi var uppe rätt länge och pratade,tittade på film och åt en hel del onyttighteer som godis,popcorn och vår nybakade rulltårta ;) Förrutom att vi bakade rulltårta så lagade vi ochså pannkakor och på dom  hade vi sylt och/eller chokladsås. Aa ni hör hur nyttiga vi var igår va ;)

Innan dess så var jag ju i skolan för första gången på typ 10 veckor..Det kändes lite..tråkigt. Asså speciellt detta att man vet att de är typ ett år kvar tills vi får sommarlov igen..men men what can you do? ;)  Den såg iallafall ut som vanligt, halva skolan ner brunnen och andra halvan inte nerbrunnen men rätt..ful. För er som inte vet så brann halva våran skola ner på nyår och byggarbetarna verkar ha haft lång semester denna sommaren för de har inte hänt någonting på uppbygget av den nya delen. Så de blit till att fortsätta att äta lunch i en barack..Yeey! Nej men fy vad oposetiv jag låter nu. Nog om skolan nu! 

Idag så hade jag tänkt att åka ner till torget o shoppa lite men kom på att de stänger ju vid tre så de var inte så stor ide..Så istället så hänger jag nog med pappa ut och springer..och efter de så blir de dusch och kanske bastar lite och sen titta på någon romantisk komedi film =) Hehe

Hörs sen =) Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0